قيمت پودر فلفل-قيمت پودر فلفل قرمز-قيمت پودر فلفل قرمز تند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت پودر فلفل-قيمت پودر فلفل قرمز-قيمت پودر فلفل قرمز تند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت پودر فلفل قيمت پودر فلفل قرمز قيمت پودر فلفل قرمز تند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت پودر فلفل-قيمت پودر فلفل قرمز-قيمت پودر فلفل قرمز تند | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت پودر فلفل سياه-پودر فلفل پاپريكا-قيمت پودر فلفل سياه كيلويي-قيمت فلفل قرمز آسياب شده-پودر فلفل قرمز هندي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت پودر فلفل-قيمت پودر فلفل قرمز-قيمت پودر فلفل قرمز تند را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت پودر فلفل-قيمت پودر فلفل قرمز-قيمت پودر فلفل قرمز تند | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت پودر فلفل-قيمت پودر فلفل قرمز-قيمت پودر فلفل قرمز تند در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت پودر فلفل سياه-پودر فلفل پاپريكا-قيمت پودر فلفل سياه كيلويي-قيمت فلفل قرمز آسياب شده-پودر فلفل قرمز هندي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت پودر فلفل-قيمت پودر فلفل قرمز-قيمت پودر فلفل قرمز تند  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت پودر فلفل-قيمت پودر فلفل قرمز-قيمت پودر فلفل قرمز تند | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت پودر فلفل-قيمت پودر فلفل قرمز-قيمت پودر فلفل قرمز تند و قيمت پودر فلفل سياه-پودر فلفل پاپريكا-قيمت پودر فلفل سياه كيلويي-قيمت فلفل قرمز آسياب شده-پودر فلفل قرمز هندي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت پودر فلفل-قيمت پودر فلفل قرمز-قيمت پودر فلفل قرمز تند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

فلفل قرمز به خاطر طعم تندي كه دارد، يكي از پرطرفدارترين ادويه‌ها است. بيشترين ميزان مصرف آن در كشور هند است. براي ماندگاري بيشتر اين گياه، آن را خشك مي‌كنند و به صورت پودر به فروش مي‌رسانند. خواص پودر فلفل قرمز همانند ميوه تازه آن است، با اين تفاوت كه ماندگاري آن بسيار بيشتر از فلفل قرمز تازه است. پودر فلفل قرمز در پخت انوع غذاها، تهيه سالاد، سوپ و سس‌هاي متخلف كاربرد دارد. يكي از مهمترين مواد تشكيل دهنده پودر فلفل قرمز، كپسايسين است. دليل تندي آن و ايجاد حس گرما پس از خوردن فلفل قرمز همين تركيب است. از پودر فلفل قرمز براي ايجاد طعمي متفاوت در غذاها انجام مي‌شود.

اين خوراكي به شكل خام، پخته و پودر شده استفاده مي‌شود و جايگاه بسيار محبوبي در رژيم غذايي ايرانيان دارد. از جمله خواص فلفل قرمز مي‌توان به ضد درد بودن آن اشاره كرد. بسياري از افراد فلفل قرمز را به عنوان يك نسخه تندتر از فلفل سياه مي‌شناسند. فلفل قرمز به سبب طعم بسيار تندي كه دارد، يكي از محبوب‌ترين ترين چاشني‌هاي غذايي به شمار مي‌آيد. اين گياه را هم به صورت خام و هم به صورت پخته در صنايع غذايي استفاده مي‌كنند و شكل خشك شده و پودر شده آن نيز محبوبيت بسيار زيادي دارد. در ادامه اين مقاله به چند نمونه از فوايد و خواص آن اشاره خواهيم كرد:

1) خواص پودر فلفل قرمز براي سلامتي: پودر فلفل قرمز از طريق خشك كردن فلفل قرمز تند به دست مي‌آيد. به همين دليل آب خيلي كمي دارد. اين پودر از كروهيدرات، فيبر، چربي‌هاي غير اشباع و پروتئين تشكيل شده است. ميزان قابل توجهي از ويتامين‌هاي C ،B و K در آن وجود دارد. همچنين منبعي غني از املاح معدني مس و پتاسيم است. اين ادويه بتاكاروتن دارد كه جذب آن به بدن موجب توليد ويتامين A مي‌شود. به دليل وجود ويتامين C در پودر فلفل قرمز، اين ادويه سبب افزايش جذب آهن به بدن مي‌شود.

2) خواص پودر فلفل قرمز تند براي لاغري: حتما مشاهده كرده‌ايد كه امروزه آمار چاقي و اضافه وزن به طور چشمگيري در حال افزايش است و افرادي كه دچار اين عارضه شده‌اند به دنبال راهي براي درمان آن هستند. راه‌هاي زيادي براي لاغري وجود دارد كه برخي از آن‌ها هزينه خيلي بالايي دارند و برخي از آن‌ها هم عوارض زيادي دارند. به همين دليل استفاده از خواص ادويه‌جات مي‌تواند در روند لاغري تأثير خيلي خوبي بگذارد؛ همچنين هزينه آن نسبت به ساير روش‌ها، خيلي پايين است.

نتايج تحقيقات بيان مي‌كنند خواص پودر فلفل قرمز موجب كم شدن اشتها كاذب و سوختن چربي‌ها مي‌شود. اين خاصيت سبب لاغري و تناسب اندام مي‌شود. كپسايسين موجود در خواص فلفل قرمز تند موجب بالا رفتن سوخت و ساز بدن مي‌شود. استفاده از آن قبل از هر وعده غذايي، از دريافت كالري اضافي و جذب آن جلوگيري مي‌كند. اين خاصيت تأثير به‌سزايي در كاهش وزن مي‌گذارد. استفاده از پودر فلفل قرمز سبب بالا رفتن ميزان تعريق بدن مي‌شود و با دفع سموم به لاغري كمك مي‌كند.

 

قيمت پودر فلفل-قيمت پودر فلفل قرمز-قيمت پودر فلفل قرمز تند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

 

3) خواص پودر فلفل قرمز در تسكين درد: پودر فلفل قرمز خواص فوق‌العاده‌اي براي سلامتي دارد. يكي از آن‌ها تسكين درد است. به اين صورت كه كپسايسين موجود در آن به نورون‌هاي عصبي مي‌چسبد و احساس درد را در آن‌ها كم مي‌‌كند. اين ادويه براي كاهش درد و سوزش دل ناشي از رفلاكس معده، مفيد است. خاصيت ضد درد اين ادويه موجب كم شدن التهاب بدن هم مي‌شود. به همين دليل از پودر فلفل قرمز در تهيه پمادها و كرم‌هاي تسكين درد آرتروز استفاده مي‌شود.

4) خواص پودر فلفل قرمز براي سلامتي و جلوگيري از ابتلا به بيماري‌ها: پودر فلفل قرمز ميزان زيادي ويتامين C دارد. اين ويتامين يك آنتي‌اكسيدان قوي است. ويتامين C در بدن ذخيره نمي‌شود؛ به همين دليل بايد هر روز جذب بدن شود تا دچار كمبود نشويد. اين ويتامين استرس اكسيداتيو ناشي از بهم خوردن تعادل راديكال‌هاي آزاد و آنتي‌اكسيدان‌ها را كاهش مي‌دهد. خواص آن موجب بالا رفتن قدرت دفاعي بدن مي‌شود. پودر فلفل قرمز مانع از بروز بيماري‌هاي جدي و سرطان مي‌شود.

خواص پودر فلفل قرمز براي درمان سرماخوردگي مفيد است. اين ادويه عفونت را از بين مي‌برد و غرغره كردن پودر فلفل قرمز و آب ولرم موجب كاهش التهاب و درد گلو مي‌شود. استفاده از دمنوش آب گرم، عسل و فلفل قرمز هم موجب درمان گلو درد مي‌شود. به اين صورت كه عسل و فلفل قرمز را با نسبت‌هاي مساوي با هم مخلوط مي‌كنيد (هر كدام نصف قاشق غذاخوري) و سپس آن را غرغره كنيد.

5) كاهش چربي بدن با خواص پودر فلفل قرمز: پودر فلفل قرمز موجب كاهش كلسترول بدن مي‌شود و خواص آن به درمان بيماري كبد چرب كمك مي‌كند. يكي از بهترين خواص پودر فلفل قرمز ، جلوگيري از گرفتگي عروق و بروز سكته است. فلفل قرمز به كبد براي پاكسازي آن كمك مي‌كند و خواص بي‌نظيري در رفع سموم كبد دارد. مصرف آن همراه با غذا از جذب چربي اضافه به بدن جلوگيري مي‌كند.

 

قيمت پودر فلفل-قيمت پودر فلفل قرمز-قيمت پودر فلفل قرمز تند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

 

مواد معدني موجود در فلفل قرمز چيست؟

همان‌طور كه گفتيم فلفل قرمز سرشار از مس و پتاسيم است. پتاسيم يكي از مهمترين عنصرها براي تقويت سيستم عصبي بدن است. اين ماده معدني موجب افزايش انرژي و تحرك در افراد مي‌شود. به همين دليل خواص پودر فلفل قرمز انرژي‌زا است. همچنين فعاليت ماهيچه‌ها و عصب‌ها را كنترل مي‌كند و بر بهبود فعاليت آن‌ها اثر مي‌گذارد. پتاسيم براي كنترل فشار خون و جلوگيري از بروز سكته مفيد است.

مس ماده معدني مهمي براي بدن است. خواص آن در تقويت سيستم ايمني بدن، بهبود عملكرد سيستم عصبي و توليد گلبول‌هاي قرمز خون نقش دارد. بدن ما قادر به توليد اين ماده معدني نيست و به همين دليل بايد آن را از مواد غذايي دريافت كند. خواص پودر فلفل قرمز سرشار از مس است و مصرف آن موجب جذب مس كافي به بدن مي‌شود. مس التهاب بدن را رفع مي‌كند، گلبول‌هاي سفيد خون را افزايش مي‌دهد و مانع از بروز عفونت مي‌شود. بالا رفتن سطح مس در بدن، مانع از بروز پوكي استخوان مي‌شود. مس، جذب آهن در بدن را افزايش مي‌دهد و موجب رفع كم‌خوني مي‌شود. اين ماده معدني براي بهبود عملكرد مغز مفيد است، خستگي و بي‌حالي را درمان مي‌كند، عملكرد غده تيروئيد را كنترل مي‌كند و از بروز آرتروز جلوگيري مي‌كند.

طرز تهيه سس فلفل قرمز تند چگونه است؟

براي تهيه سسي تند و خوشمزه با فلفل قرمز، از خاصيت پودر فلفل قرمز يا ميوه تازه آن استفاده كنيد. براي تهيه اين سس به ۶ قاشق غذاخوري پودر فلفل قرمز، دو قاشق مربا خوري شكر، يك ليوان آب، يك قاشق غذاخوري سركه سيب و نصف قاشق چاي خوري نمك نياز داريد.

پودر فلفل قرمز را با آب مخلوط كنيد و روي حرارت ملايم قراردهيد. سپس ساير مواد را به آن اضافه كنيد و وقتي غلظت سس به حد مطلوب و مورد نظر شما رسيد، آن را از روي حرارت برداريد و بعد از اينكه خنك شد، سس را داخل بطري يا ظرف شيشه‌اي بريزيد.

سس تند را براي طعم‌دار كردن انواع غذاها، ساندويچ‌ها و سيب زميني سرخ كرده استفاده كيند. همچنين مصرف آن موجب ترد و خوشمزه شدن گوشت هم مي‌شود.

قيمت پودر فلفل-قيمت پودر فلفل قرمز-قيمت پودر فلفل قرمز تند | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت پودر فلفل سياه-پودر فلفل پاپريكا-قيمت پودر فلفل سياه كيلويي-قيمت فلفل قرمز آسياب شده-پودر فلفل قرمز هندي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 251 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593107

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .